何事も深刻に捉えないこと・・・私たちは不生不滅の生命エネルギー(意識)です【Don't interpret everything negative ... we are immortal life energy (consciousness)】


私たちは、一度も生まれていなければ消滅することもない、たった一つの全体意識です。
本来、私たちには形はありません。
すべては繋がっていて全体エネルギーです。
このことを忘れているとき、(分離感をもって、「私」「私のもの」「私に起きていること」と捉えて認識した時)すべてが深刻過ぎるドラマになっていきます。


こと(事象)は、ただ起こっているだけで、私たちがそれを自分に勝手に結びつけているだけです。
肉体は、たくさんの感情や思考が通過するパイプのようなものです。つまり波動バイブレーションの通路です。
「思い込み」に気づくことができたら、それを選択しないことも外すことも可能です。


何事も深刻に捉えないことが肝要です。
「私」に振り回されないようにしましょう。
「私の感情」に振り回されないようにしましょう。


英訳(English translation)


We are the only holistic consciousness that has never been born or disappeared.
Originally, we have no shape.
Everything is connected and total energy.
When I forget this, everything becomes a drama that is too serious (when I recognize it as "I", "mine", and "what is happening to me" with a sense of separation).


Things (events) are just happening and we are just associating them with ourselves.
The body is like a pipe through which many emotions and thoughts pass. In other words, it is a passage for wave vibration.
Once you notice the "belief", you can choose not to select it or deselect it.


It is important not to interpret everything negatively.
Don't be swayed by "I".
Don't be swayed by "my feelings".

×

非ログインユーザーとして返信する